Tusen bitar, Tusen tankar

Hade velat skriva ett inlägg på attentions forum, men vet inte om jag får ihop det jag vill ha fram så att det blir förståeligt.
I dag har min ADHD gått bärsärkargång i mig(jobbig dag med andra ord!). Mina älskade, men idag överjävliga, barn går inte alls ihop med mig! Snart får vi diagnosen på Lukas, men jag kan säga att jag och de flesta i min omgivning är rätt övertygade om att minst tre till av sönerna också är i stort behov av att utredas! Jag som är vuxen och mamma till fem pojkar borde kunna kontrollera mitt humör bättre. Men konstant värk trots pillerknaprande, och ADHD gör mig till en överkänslig tornado. Vet inte var jag ska börja eller sluta. Jag vet inte var jag vill komma med detta, men nu är jag helt slut! och som inte detta var nog så ringde arbetsterapeuten idag och sa att om inte jag kan gå med de nya kryckorna med annat handtag, så blir det så fint att använda en rullator!! VA?! en sån vill jag väl inte visa mig ute med har inte ens fyllt 30! isolering en bra lösning?? tja, jag slipper stressas av omvärlden, jag slipper gå så mycket och sist men inte minst; jag får leva i min trygga lilla bubbla. kom och tänka på när jag var på en Mary Kay klass förra veckan, jag fick megaångest och oro för att jag inte visste exakt vad som skulle hända, var påväg att gå o sätta mig i bilen och vänta ut den läskiga klassen! hmm, och jag ska vara vuxen, **********!
Behövde bara gnälla av mig lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback