Är rätt trött denna söndag!

provar nu ut rätt styrka på min ADHD medicin (concerta), men känner ingen effekt av den ännu.  bråkiga ylande(sjungande) barn, och en stigande irritation på allt ljud gör mig inte på bättre humör... till och med datorns surrande gör mig tokig! kläderna irriterar och gör ont, känns som om jag inte kan andas och jag vill bara skrika rätt ut som barnen, vilket jag tyvärr gör emellanåt med. gnällande grannar(och hyresgäster) gör att jag har lust att sparka ut dem på en gång! hmm, jävla regler som säger att man inte får göra så! Jag vet att jag beteer mig barnsligt, men jag varken orkar eller vill bete mig vuxet just nu. önskar ett tidshopp så att alla barnen är utredda och alla hjälper man kan få är klart och igång...  Längtar efter den dag som alla huresgäster är ett minne blott, och vårat hus ombyggt till en stor villa istället! Längtar som en galning!!!! Vill ha mitt hus till min familj och inte en människa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback