Skrik, skrik och mer skrik!

Hur ska jag orka med mer av detta? har lite svårt att förstå hur kommande 8 veckor ska gå till! men så mycket som jag har velat komma med på denna kursen, och med tanke på hur svårt det är, så bara måste jag fixa det! tur att jag ska till läkaren på tisdag...
måste hitta på en aktivitet med barnen som nu klättrar på väggarna efter så lång tids ledighet... vad orkar jag dra igång?? Marcus ligger och är sjuk och gnällig, Lukas har sitt "härliga" humör, josua är övertrött men vägrar sova, dennis och johannes bråkar hela tiden... och ordet mamma borde någon dag per år bannlysas, typ IDAG! laga lunch kanske vore en bra aktivitet för mina små älskade monster <3 ja, borde kanske sätt igång med det innan huset rivs! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback