Frågesport från matdagboken.se...

Kopiera o gör detsamma :-)

Vilken mat äter du ofta?
Jag äter helst Kött, räknas kaffe ???

När du faller för frestelser, vad äter du då?
Chili, Tabasco, rå nötfärs, ibland någon LITEN mörk chokladbit

Vart sitter du när du äter mat?
Sitter?? står eller går helst och äter... helst i kylen ;-)

Vilka bra matvanor har du?
Har katastrofala matvanor just nu... regelbundet kaffedrickande, räknas det?

Vilka mindre bra matvanor har du?
inget bra med mina matvanor över huvud taget!

Om du får välja en vana som du vill ändra på, vad skulle det vara?
sluta vara stress-sugen!

Om all mat var nyttig och bra för kroppen och om man inte gick upp i vikt – vad skulle du äta då?
KÖÖÖÖÖÖTT! rent kött utan tillsatser, gärna grillat!

Vad tror du var anledningen till att du gick upp i vikt?
P-stav och stress-ätande

När mår du som bäst?
när jag är nöjd med det jag har åstakommit.

Vart sitter du helst när du bloggar på matdagboken?
Hemma på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback