Nonchalanta läkar-helvete!

Var hos ortopeden i dag, när man tänker efter skulle/kunde jag lika gärna ha skippat hela besöket... En otrevligare sate får man leta efter, tur att jag hade frikort, det var inte värt ett öre! Inget att göra åt, du kommer inte att bli bättre snarare tvärtom. Skulle tydligen inte heller ha skaffat mer än max två barn, det var det enda min kropp hade klarat av, så tanken på att ta hand om barnen och ett arbete var en fantasi, Värre kommer det att bli med fem barn en fantasi som inte ens är värd att fantisera om! Sätt på dig höftbältet för ditt bäcken är löst och har redan börjat att luckras upp, och värre kommer det att bli! vilken jävla utmärkt framtid jag har att se fram emot, fan fan fan! trodde att detta besöket skulle ge mig en del svar, men inte detta! Om min framtid redan är dödsdömd så kan jag lika gärna behålla min lilla, en gång förstörd -alltid förstörd, jag tycker då att jag lika väl kan unna mig den glädjen att få en liten gosig bebis efter all värk, än att bara ha värk och ångest/saknad efter den som inte fick komma till oss.
Och vad ska hända nu? vet varken ut eller in, slutar allt här och nu då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback