Vad menar hon med att jag inte skriver här tillräckligt ofta? ;-)

ja, för det kan väl ändå inte stämma!
då börjar jag väl då:

Hej kära dagbok(nån gång varannan, var tredje månadbok... om jag ska vara ärlig)
idag har jag inte ätit frukost....igen... jag har lämnat barnen på dagis, gått elrundan med Josua. suttit vid datan, jag vill ha min telefon nu jag vill inte vänta på den tills i eftermiddag...
hmmm, undra vad jag ska göra för mat, jag e döhungrig, o jag vill ha fikavän hos mig nu för jag vill inte dricka kaffe själv! ska vi måla lite?? ja, vad ska jag hitta på till min söta Lenn?? jag har ingen aning!

så min änglapängla, nu har jag uppdaterat!!! ny uppdatering on 3-4 månader??? hahha pusspuss annie!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hehe, nä, det får inte dröja 3-4 månader innan nästa uppdatering. Det är ju kul att läsa blogg ju!! Vi träffas ju inte så ofta ändå menar jag... hihi. Pusspuss

Postat av: linda Kilström

haha ja bra där,man kan ju inte glömma bort att uppdatera, hur ska jag annars veta vad som försigår i ditt liv, jag har ju inte träffat dig på... ja vad är det nu 12 -13 år.

PS o herre vilka fina barn du har, samma busiga leende som sin mamma kommer jag ihåg.

2009-02-05 @ 00:47:42
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback