Praktik på alvesta vårdcentral

Missade bussen(läste fel på tidtabellen), Linus fick köra mig istället...  kom dock till vårdcentralen i tid, haha... bytte om till arbetskläder, har skakat hand med alla (hur många som helst!) men kommer bara ihåg namnen på fem... tog ett venprov på en patient(som en vänsterhänt) haha ska se om jag lyckas göra det på de högerhäntas vis i morgon... jaja, nu ska jag och min efterhängsna vän Migränen göra varann sällskap så vi kan ta farväl tills den nya praktikdagen börjar, för vem vill väl ha en svartsjuk Migrän som tävlar med patienter och handledare om din uppmärksamhet??

ha de

Kommentarer
Postat av: idamelin

haha okej:D de blev ju kanon ;) hihi

älskar dig sis <3

Postat av: linda Kilström

fin uppdatering av bloggen. jag kommer att flytta till usa i Maj. men bloggen kommer att hänga med.

Kram

2009-02-10 @ 20:03:21
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback