fredag den dagen..

det var inte länge jag kunde stå emot alla baskilusker på VC, gissa vilken av den jag gifte mig med på tisdag eftermidddag vid tre? va, vet du inte det? jo men gissa bara en gång!   sa du värsta förkylningen?? nä, nog för att det hade kunnat vara rätt, men det är något mer säsongsbetonat! nu tror jag att du är det på spåret, ja du har så rätt, Vinterkräket och jag har blivit närgångna med varann.. idag sitter jag upp och mår betydligt bättre... ja, så mycket mer var det väl inte tal om nu, jo jag har bokat in en ny tid till tatuering den 21 april! jisses va jag längtar!!!

nähä, nu måste jag få ungarna att lugna ner sig tre ton, bye love 

Kommentarer
Postat av: linda Kilström

ja fast jag tycker att tiden segar sig fram, jag vill att det ska bli maj nu!!!

längtar efter att komma dit, och till min Casey


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback