nu tror jag att det hände igen... :(

När johannes var lite mer än 5 månader gammal blev jag gravid igen, jag gjorde ett test som blev svagt positivt. senare den dagen fick jag kramper i magen, och dagen efter blödde jag ut "lillan". nu är Josua ungefär 2 och en halv månad och igår gjode jag ett test efter att jag i stockholm fick en konstig blödning(misstänker att det kan ha varit en nidblödning) och även det testet visade svagt positivt(som alla andra graviditeterna). iförrgår fick jag kramper i magen precis som vid missfallet och sen en ihållande värk i magen, och idag började jag blöda lite så vi får se var det slutar... men eftersom det likanr förra gången så mycket så kan jag gissa mig till var detta kommer att sluta med!  :´(    "Bye bye, my baby!"

Kommentarer
Postat av: Ankis

Hallå där tjejen! Lät tråkigt de där.

Har själv fått missfall med utomkvedshavandeskap. Jag har samma blodgrupp som min mor,Rhnegativ. Min mor har fått missfall varannat barn. De finns läkemedel som kan hjälpa till och jag tror de har med blodgruppen att göra, något som saknas i blodet. Vad har du för blodgrupp? Annars kanske de bara varit något fel på "embryot" så att kroppen stötter ut det av sig självt.



Hoppas de känns bättre nu ialla fall.

kram

Ankis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback