Förstår mig inte på mig själv... :-S

blödningen från igår försvann nästan precis efter att jag upptäckte den.. så för att bli lite mer klok så testade jag igen i morse, negativt(delvis(men stor)suck av lättnad! vet inte varför kroppen försöker luras och skrämma ihjäl mig(fyfy på den!). men nu e ett som är säkert att jag ska skynda mig med spiralen och inte vänta till att tre månader ska ha gått efter förlossningen! inte för att jag begriper varför tre tester visar positivt och tre visar på det motsatta, men det var ju billiga tester.... nu tar jag och glömmer de senaste dagarna och utgår från att de aldrig har hänt! min påtänkta Julian får vänta ett par år tills han får komma, heheh. åtminstone tills jag har blivit kvitt spiralen som inte ens har hoppat på plats, bebis-hotellet har semester! 

Kommentarer
Postat av: Annie

Nu har jag startat ny blogg igen... www.mitzulitens.blogg.se är adressen dit..



2008-07-20 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback