en dag i taget!

nu har vi snart flyttat om i hela huset... och jag har fått ett eget rum!

just nu är jag måttligt irriterad på ungarna! de har bjudit in Madde, Filip och Amanda utan att överhuvudtaget fråga mig innan om det e okej*gallskriker* och vi har ju städat hela dagen, kan ju gissa mig till hur det kommer att se ut när de är färdiga. JAG HATAR när jag ska passa andras barn utan att ha blivit tillfrågad, nu misstänker jag att A,M och F sa att det var okej för mig att de skulle vara här när de frågade där nere, så jag kan ju inte vara irriterad på dem. men det finns en granne i huset brevid som kör den taktiken för att slippa passa sitt eget barn*gallskriker nu i falsett*. låter ungen leka med mina barn och åker sedan iväg utan att ens be mig passa ungen*hatar folk*

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja dessa barn... till oss sa dom ju att du hade sagt ja. Vi sa nej flera gånger här nere... =) Men men, det visste du ju redan. =) Skönt att ni hittade en lösning med ommöbleringen. Du är inte den enda som är irriterad på sina barn, vi med... ;) Puss o kram

2008-07-22 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback