städa och jobba, men var tog skolan vägen??

fredag är det idag... skoltid men ändå inte, jag sitter ju hemma, har precis betalat räkningarna, och nu ska jag iväg och städa inför helgen! lyssnar på lasse tennander och blir loj...
ikväll ska jag jobba igen, och igår var jobbet inte så farligt som jag hade inbillat mig under en hel dag, stackars mirelle, annie och linus som var tvungna och sitta i närheten av mig! ska inte vara så ilsk idag i alla fall

Dagens problem:
* vill inte städa golven(lukas har grisat..)
* jätte kissnödig, hmmm vad gör man åt det???
* dum visdomstand som växer åt fel håll, blir jag mindre smart om jag drar ut den tro?
* nää, nu måste jag verkligen hitta till toan innan jag blir tokig!

Dagens Promise: JAG SKA VARA SNÄLL IDAG!

pussikram alla ni som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback