så mycket att göra!

      

tänk om nästa vecka äntligen kunde vara över! så många arbeten att lämna in, praktik att ta igen, plus jobba på det! hur ska jag hinna med allt? Förutom detta så ska jag hinna med skolan, boka tid till BVC och gå dit, Boka tid till tandläkaren, gå på MVC besök. Sen har jag ju naturligtvis även de vanliga sysslorna hemma med; barnen, dagis, tvätta, städa, ja ni vet!!
nu ska jag jobba lite ikväll, men jag vet inte för vem, och dessutom utan medicindeligering! :-/
imorgom ska jag iväg på praktik och träffa läraren, ORKA! Och då måste jag ju hitta pappren jag ska fylla i!

Sen till något lite roligare! Jag kommer nog att få en ENORM mage om allt går vägen, redan i vecka 20 var jag lika stor som jag var i vecka 30-33 med lukas!
  
ha en bra vecka för mig med!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback