Magsjukan härjar i huset!

ja, så vad du än vill hitta på idag: -KOM INTE HIT!
Lukas spydde igår kväll ner hela sig och sängen, myspys värre! och våra grannar fick bråttom hem till sig.
imorse var jag en stor optimist och trodde att han hade blivit firsk, så jag började städa klippa håret på barnen, då nyklippta(och nyduschade) lukas plötsligt spydde ner bokstavligt HELA köket, bord, golv, kökssoffa och återigen hela sig själv... nu vet jag en som iinte får nya kläder på sig idag. herregud så mycket tvätt!
nu har jag sanerat soffan med mögelbort, mmm, inget går väl upp mot doften av.. KLOR! bläk, jag håller verkligen på att spy själv!

på återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Annie

Konstigt då att vi fick bråttom hem!!! Hihi.

2008-02-05 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback