hoppla va känslosam jag va nu då!

en liten mening från Linus och hela världen blev svart! fy fan! bara för det så är  jag irriterad på alla nu...det är väl inte alls mig i ett nötskal eller? hehe tur att jag vet om hur jag reagerar ibland i alla fall!
dennis ligger nu i sängen och försöker ge mig olika alternativ på vad han kommer att göra om han inte får gå upp och dricka NU... ungefär såhär "Om jag inte får gå och dricka nu så kommer jag att leka med johannes saker, eller så kommer jag att gå upp iallafall, eller jag vill gå o bajsa nu, han ljuger..."  Johannes slår Lukas och skriker, Lukas skriker och Josua vill inget alls. bajs barn och bajs allting!

jag skrev en liten grej till barnen ganska nyss(den Linus inte gillade)

Mjukt, mörkt silkeslent hår, en perfekt liten kropp, ögon som ser in i min själ, jag kan inte dölja något för dig. Du visar mig ett nytt land, ditt land, där känslor jag inte visste fanns inom mig, susar runt och förbi mig så snabbt att jag inte hinner urskilja dem, det är så intensivt, starkt precis som du. Det är ditt land, ditt kungadöme och jag är glad att du visat mig hit.

och sen en liten rad till(bara den första delen...(inte till barnen)

Allt du säger till mig etsar sig fast, antingen blir jag  lycklig och stark eller så trycker du till mig som en insekt knappt värd att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback