ytterst vad jag lyckas!

felräkning på 2 dagar, så plussar jag idag , mhääääh! vi som varit så duktiga i typ ett och ett halvt år nu, så räknar vi FEL FEL FEL! ja vet ju inte heller vad jag ska göra, jag har ju börjat i skolan, jobbar mmm det enda positiva är att om jag behåller babe så kommer den vid sommarlovet, snacka om att verkligen försöka pressa in livet i en kalender... och hur i helvete kan mina höfter klara av en gång till?? eller hur i jössenamn klarar jag av att förlora en liten igen... och helt appropå det så har en av mina kära söner öppnat hamsterburen, så i morse fanns det ingen hamster kvar, och gud ska veta att jag har letat efter henne.. snälla lilla Excel kom fram! och snälla lilla Tessie säg att du inte tog ett hamstermål i natt! kan ju misstänka att det e mycket som snurrar runt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback