stöd=uppläxning???

abort är ju nått alla gör nu, det kan väl inte vara så farligt! du måste tänka på dig själv nu!! ja, man kan ju inte slarva med skydd, då kan du ju själv räkna ut vad som händer! sterilisering vore kanske nåt att tänka på!!!

jo, det e svaren jag får när jag ringer för att kunna prata med någon som jag verkligen tagit mig mod till att ringa, visst det kanske inte är nån lysande idé att behålla barnet, jag har funderat över abort nu, men jag behöver lite stöd, jag vill inte vara med om att gå igenom det ensam... och det ända jag fick ut av dessa samtal var en stor chock över hur människor verkligen skiter totalt i mig. ja, du kan ju tänka dig själv hur detta kommer att sluta; antingen kommer jag att behålla barnet och därmed höra släktens gnäll på mig hela tiden, eller så gör jag en abort(vad gör man inte för att göra släkten till lags??) och så fort den e gjord så kan den lilla släkten andas ut, och skita totalt i att jag har dödat mitt barn och att jag mår skit resten av livet! vad i helvete är det för familj som uttrycker sig på det viset? det ända jag vill höra är att dom stöttar mig till 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback