uttråkad!!! och saknar familjen :(

jaha, nu så sitter jag här på sjukhuset och vet inte riktigt var jag ska ta vägen... längtar bara efter att linus ska komma och hälsa på mig snart, och komma med min esucos...  nu har jag varit här sen i fredags, och e så stressad över att jag missar så mycket av praktiken(och det e ju säkert jättebra, för jag blir ju inte mer illamående då va??). imorgon skulle jag ha förljt med sjuksköterskan, men det ser inte ut som om jag kommer hem tills dess.
vi får väl se hur det blir med allt... nähä nu måste jag ta o dricka lite...

bye så länge

Kommentarer
Postat av: anna

men älskling....vad gör du på sjukhuset???? *kramar*

2007-10-21 @ 19:10:20
Postat av: tea

jag är för kräkig nu... var hemma på permis, men nu får jag så snällt åka tillbaka igen.... kramar

2007-10-22 @ 07:48:32
Postat av: anna

ahh...=( *kramar om*

2007-10-22 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback