på väg i väg!

så vad har hänt idag? jaa du, det undrar jag med!
vaknade, drack lite kaffe, rensade ut pysselskåpet och tog upp dom grejerna till vinden, mitt och familjens nya hobbyrum... sen tror jag att vi åt lite lunch, visst var detta interessant läsning?!
sen sov vi middag och då var linus och jag ute och reste runt i världen, linus ville ha en flock utländska vilda gäss med sig hem till trädgården, det blir väl fint och bra?! när vi sen vaknade från middagsvilan så visste han inte alls om att han egentligen faktiskt ville ha gäss här hemma, undra varför??
jaa, och nu ett par koppar kaffe senare ska jag iväg till jobbet och tjäna storkovan, undra om jag väntar till klockan ett innan jag går hem!? vilken dag är vi inne på idag egentligen?

men linus varför kan vi inte skaffa gäss för, du har ju nästan lovat mig det nu juh!

Kommentarer
Postat av: Linus

Only in your dreams, bb ;)

2007-07-27 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback