mycket har hänt sen sist!

vi har varit på swedenrock med dennis, underbart väder men jag min lilla sötnos brände till mig blåsor på vaderna, det var ju väldans mysigt! men attans vad kul vi hade det under den veckan!

sen när vi kom hem och hämtat de andra barnen så ver det fullt ös igen. gick på intro i både alvesta och björkliden. sen har jag gått bervid ett par dagar(älskar det jobbet).

sen har det även hänt en massa tråkigheter som får en att tänka en massa på livet. allt blir så overkligt, det e svårt att förstå att någon man känner helt plötsligt är borta. går ju inte att skriva detta på nåt bra sätt, men vill ändå inte låta det vara osagt heller...

så från detta ämnet till ett annat...  mamma och lasse har gift sig, vad glad jag blev när jag fick höra det!! grattis till er!!!

och snart ska jag börja få av hannes de där eländiga blöjorna!! hoppas på att han är lika duktig som dennis, men det blir nog svårt med tanke på hur hans mage beter sig!! tycker så synd om honom!

sen om en vecka börjar jag jobba på riktigt!! fyyyy va jag längtar dit!!

och snart börjar jag skolan med!! så jag bör nog fundera på att skicka in till csn snart!! mycket e det som snurrar nu o fy vad ajg längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback