asså nu e det såhär

jag har nu drabbats av nån form av "jag vill slåss och skrika på alla"- humör! inte kul vill jag lova, men jag får väl dras med det till jag kommer i säng, för nu vill jag lova att jag e så trött att jag kommer att skrika snart!
 vissa saker vill jag inte alls veta om, fast nu e det så att jag har fått den härliga lott här i livet att få veta en massa saker jag inte alls vill!
stressa, stressa o stressa lite till, det kan man ju göra men idag vägrar jag göra det en sekund till! nää nu ska jag ta mig 20 koppar kaffe o lite varghunds dricka(whiskey). måste bara se till att jag e klar i skallen på jobbet imorgon, fast jag jobbar ju kväll så det ska jag väl klara av ändå! men gu så skönt, sen är jag ledig i tre dagar!!! kan jag begripa det eller? nää nu e jag på tok för trött för att orka skriva mer!
på återseende!!


"nu håller jag mig för magen så att blodsockret inte rinner ut!" -sonen Dennis 4,5 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback