kaaallt här hemma, burr

så jag hittade hit idag igen detta verkar lovande!

frukosten idag; johannes sitter och äter med skaftet på skeden, dennis spyr i tallriken för att han satte i halsen, efter EN sked med mat! ger maten till hunden , ny mat till dennis, denna gången utan flingor! då e han "mätt" , jag höll inte med och han gav upp den iden!
sen duscha barnen, rev ner borste, så den ligger nu i duchen i två delar... varit ute med hunden ett otal gånger, hur i jössenamn kan man vara SÅÅ kissnödig helatiden?
hemma och försökte bli av med migränen, koffein, mat alvedon, dricka, vila jaallt! funkade inte, så jag avbokade tiden till optikern... ca 10 min efter det flydde migränen sin kos! vet inte om jag ska bli störd eller glad, jag väljer nog glad

konstigt nog känns det inte som om det kommer sluta här... får väl se vad som händer

ska gömma mig i mååonååken nu(morgonrocken), den och jag e liksom ett! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback