första dan idag

ja, nu ville jag med prova på vad detta är... hade en blogg nånstans innan men den har jag slarvat bort, woups!!
barnen har varit konstant vansinniga sen dom kom hem fråm dagis, lukas har varit upprörd hela dan hemma med mig med, mer tänder på G kanske...
jag har varit "sjuktrött" fast utan sjuk-delen, gääääsp.

jag fick hem mina knappar jag hade beställt idag, dom blev jättefina! ska nog beställa fler knappar där...
jag har varit vägbeskrivare med! jag som vägbeskrivare, PHAHAHAHA, det e nåt som inte stämmer, handlat lotion på ica till kidsen, promenerat, glömt ta värktabletterna(smartskaft traktordäck!!) sen har jag inte gjort så himmlans mycket mer idag

sov sött, inte blött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback