Tessie, jag säger bara Tessie

så dagens gärningar; pinka på mattan(bakom min rygg), var riktigt sur på mig i en halvtimma innan hon gav mig en make up-kram med tillhörande puss på kinden, massaker på en disktrasa och en disksvamp. snott en chokladmuffins från bordet(tack och lov hann jag få ut den!).. det var nog alla hyss för dagen... ;)
för övrigt har hon bara varit snäll och go som vanligt! har borstat henne(kunde kasta hår från tre fulla kardor), gått på en skön promenad med sele(funkar kanon på henne, kunde hålla henne med ett pekfinger!!)  sååå, det var det om henne.. ungarna har varit övverasskande trevliga , tills nu vid läggdags, då ska det springas maraton, med diverse "ärenden"... åsså har det varit blöjmaraton här med, bläääk!!!
synd att jag inte kan åka på valpträffen imorrn, men men så är det!
nä, jag hoppas på en bra dag imorron... och försöka lägga dennis"DaTjatmoster". 
sen tänker jag sätta mig och virka en tunnel... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback