sjuka barn

jag trodde att barnen skulle vara friska idag, men ack så fel jag hade! lukas började denna dagen med att spy ner halva sängen och hela sig, snora som attsingen och hosta tills han nästan klöks. johannes mådde väl rätt så bra, tills jag upptäckte något som jag trodde var nässelutslag, men hos läkaren var det tydligen inte det, eftersom det satt runt alla lederna... men dom har börjat försvinna nu. dennis har tillbringat hela dagen i sängen, förutom när han skulle äta eller gå på toan... han brukar inte vara den som e stilla allt för mycket. sen har jag tärnat typ ett ton blandade rotfrukter och kött... men nu har vi gularschsoppa för en arme och tio till .hehe som jag nu ska provsmaka!!

ät gott och sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback