nu e det helg igen, nu e det helg igen..

ja, och vad ska jag hitta på med den då undrar jag ju säkert... öhh ...inte!
för nu e det faktiskt så att det vet jag ju alldeles förträffligt hör i klordoften. så imorrn ska jag ner i källaren hjälpa linus med att städa hans verktygs förråd, vilket inte kommer att bli så lätt med tanke på att vi båda är skrotsamlare.  och när jag ändå är där nere så blir det nåra maskiner tvätt som åker in, om ingen har kidnappat dom förstås. på söndag ska vi till mamma och hämta vår lilla bebis som har varit på sportlovssemester hos sin varg väninna Wilma. jisses vad jag saknar henne! och attans vad jobbbig dennis e nu! har han lagt dövörat till eller vaddå????? päh, längtar efter linus och hannes nu! men dom kommer väl hem från växjö så småningom.
huja, efter helgen kommer en dag som man bara ska viska namnet på...måndag... då blir det röntgen av lukas, och bvc för johannes... nåde allt om allt inte e bra!
nä, nu ska jag återgå till att vara smått uttråkad...
brodera, brodera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback