matnojjor till överdrift

ja, det e det jag för tillfället lider av ;)
vitlök(i alla dess former), chili(även det i alla dess former) och senapspulver!
jag vill nog inte bara veta hur jag luktar efter att ha satt i mig 1/4 burk med vitlökspulver och harissa på korvpannkakan med ost... bläk nu när jag tänker efter..
idag har linus och jag möblerat om igen... och jag satt i mig 1,2 liter kaffe i samma veva(på 2,5 timmar)...
kaffe är mitt nya mirakel medel, det gör mig glad, snäll, energisk och fullkommligt skruvad!
nu har ytterligare en förberedelse gjorts inför festivalen; jag har lyckats få in min lilla, tjocka ring i näsan, haha vad glad jag blev när den gick igenom.... det e nog den piercingen som har varit värd sina pengar, så många gånger jag tagit ut den under så lång tid, det e nästan ett under att den inte har växt igen(fast det sa ju Jens till mig att den inte skulle göra, men ändå), nu återstår det att försöka få till håret, vet inte riktigt vad jag ska muta håret med , men å andra sidan så växer det ju som ogräs som har fått en för stor portion med gödningsmedel...
linus och jag pratade om att bygga en hundgård, ska nog tänka lite mer på det låter bra gör det iaf..

sträck ut dig i sängen och gäspa en slurk!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback