länge sen

så, det var ett tag sen jag skrev här sist. vad har hänt...
fest hos mia, där jag nu kommit underfund med att jag inte ska så mycket som titta på nåt över 2,1%..
det e ju faktiskt bara så att jag inte kan sitta och sjunga karaoke, samma låt om och om igen, och absolut inte med det lååånga sällskapet, och ännu mindre klappa till micken :/ glad att jag missade hund uppvisningen!!!!!
nä, nu får det vara slut på allt sångtrams...
snart ska vi in till växjö och handla lite, om jag har tur kolla lite på nya ringar, fattar inte hur mycket jag har gått upp, jag vill ju verkligen ha på mig ringarna, men inte bli av med fingret på kuppen!

 Det räcker med det här för idag!

kiss my fist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback