Kjell ringde

dagen började med att (som vanligt) lämna barnen på dagis, sen gjorde linus och jag nån typ av regnskogs terrarie (utan terrarie) på ett gamalt matt kar i betong... jag har varit rätt pissig idag, kanske delvis på grund av migränen som inte ville vika hädan...linus skar sig på en sax och använde en blöja(?!) som tillfälligt plåster.
sen hämtade jag barnen på dagis, hemma fastnade jag vid internet, tills att jag kom på att jag var tvungen att laga lite mat till världens bästa familj!
sen fastnade jag lite vid datan igen, tänka sig att förlovnings och vigselringar kan vara så spännande. sen mata lukas lite, och då ringde kjell...
Han berättade att Roger hade dött, förmodligen i söndags. Roger var linus fasters man, trots att jag visste att han hade cancer så var jag inte alls beredd på att detta kunde hända. tänker på hans familj, men vet inte själv hur jag tankarna far runt i huvudet.
jag ringde linus och berättade, huh, usch va rädd jag blir, såna här telefonsamtal är det värsta jag vet.
nu måste jag städa lite, både bland tankar och i hemmet.

ta vara på varje dag, du vet aldrig vad som kan händ om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback