fullmånedag

...men det har jag inte märkt av denna gång...
robban kom upp till oss vid 7:45 i morse, behövde bli bogserad till verkstan i växjö.. åkte dit och larvade oss i komradion på vägen, lämnade bilen, åkte till elgiganten och köpte windows vista, åkte till carlssons och letade efter billig mikro och ett litet kylskåp(för dyrt), sen vidare till maxi och handlade lite mat... sen åkte vi till McDonalds körde vidare till den lilla bryggan och åt.. hem och installera på datan, linus till jobbet(han hittade inte sina nycklar), jag satt lite vid datan och gick sen och hämtade barnen. hem igen och börja laga mat. och nu har vi just ätit så jag har all disk att ta hand om, men det tänker jag inte göra nu!!!!
borstat, ryckt, klippt klor på Tessie har jag också hunnit med, nu väntar jag bara ut klockan så att jag kan duscha och lägga barnen så att jag kan få vila lite, och kanske beställa lite katalogartiklar ;)

häng en handduk över månen och känn dig lycklig! pillepäron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback